VoIP, flexibel, goedkoop en persoonlijk​

Telefonie
Telefonie

Blijf Verbonden Met Onze Telefonie- en Communicatiediensten

Je wil bereikbaar zijn, voor je klanten, je leveranciers en natuurlijk intern voor overleg met je collega’s en medewerkers. Een perfect werkende telefoonverbinding is daarbij onmisbaar. KNDIT brengt geavanceerde telefonie- en communicatieoplossingen die jouw bedrijf verbinden en communicatie naar een hoger niveau tillen. Jouw team zal altijd in contact staan met naadloze verbindingen en kristalheldere gesprekken.

Ontdek De Kracht Van Heldere Communicatie

Graag praten we met je over hoe onze geavanceerde telefonie- en communicatieoplossingen jouw bedrijf verbinden en communicatie naar een hoger niveau tillen. Begrijp waarom heldere communicatie van vitaal belang is voor een succesvolle bedrijfsvoering. Bij KNDIT geloven we in de kracht van verbondenheid om jouw team productief en efficiënt te houden.

Onze Communicatieoplossingen

Ontdek ons aanbod van VoIP-, videoconferencing- en messagingoplossingen en begrijp hoe ze specifiek zijn ontworpen om jouw team dichter bij elkaar te brengen, ongeacht de locatie. Met onze geavanceerde technologie kun je soepel communiceren en samenwerken. 

De Kracht Van Verbondenheid

Bij KNDIT geloven we dat heldere communicatie de sleutel is tot succes. Neem nu contact op en ontdek hoe onze telefonie- en communicatiediensten jouw team kunnen verbinden, communicatie kunnen verbeteren en samenwerking kunnen bevorderen. Samen werken we aan een toekomst waarin jouw team altijd in contact staat en klaar is om te presteren.

Om het gemakkelijker te maken voor je, nemen wij graag contact met jou op...

Of bel rechtstreeks:

Meer over VoIP en bellen over internet

Bellen over internet, met VoIP, maakt jouw zakelijke telefonie betrouwbaar, flexibel, goedkoop en persoonlijk. Zo pas je jouw digitale telefooncentrale eenvoudig aan op je wensen. Je werkt flexibel met telefoonnummers, aantal gebruikers, doorschakelingen, wachtstanden, kiesfuncties en automatische berichten in een receptiemodus. Zelfs een wachtmuziekje is mogelijk, maar we raden je graag aan daar wel even over na te denken. Want waarom iemand laten wachten als je de telefooncentrale slim en klantvriendelijk kunt inrichten? Bellen over internet zorgt in ieder geval voor een kraakheldere verbinding!

Wat is VoIP? VoIP is simpelweg internetbellen. De kracht van VoIP is dat het niet alleen digitaal bellen is, zoals via Teams of Whatsapp, maar een samenwerking tussen telefoonlijn en internet. Als je kiest voor bellen naar IP-adressen via het telefoonnetwerk is de gesprekskwaliteit maximaal. Flexibiliteit, kostenbesparing en functionaliteit maken je keuze eenvoudig en compleet.

Hoe, waar, wanneer en met welk toestel? Jij bepaalt!

Hoe ongemakkelijk en zeker niet efficiënt als een apparaat voor jou bepaalt waar en hoe jij je zaken moet doen. Natuurlijk bepaal jij liever zelf wat, hoe, waar en wanneer jij een apparaat voor jou wil laten werken. Hier komen onze zakelijke telefonie oplossingen in beeld.

Met onze handige telefooncentrale heb je alle geavanceerde functionaliteiten die je nodig kunt hebben om jouw zakelijke leven gemakkelijker te maken, zoals een tijdslot met spraakberichten, een digitale secretaresse met keuzemenu, wachtrij met muziek naar keuze en mogelijkheid tot doorverbinden. En er is nog veel meer mogelijk. Daarom stellen wij de best passende configuratie voor jouw telefoniecentrale samen. Zo zijn jij en je collega’s of medewerkers altijd bereikbaar als het moet én worden bellers toch professioneel te woord gestaan als het even niet uitkomt.

Kiezen voor een online telefooncentrale is ook kiezen voor financiële flexibiliteit, want je hoeft niet te investeren in een vaste centrale op locatie. In plaats daarvan wordt er voor een vast maandelijks bedrag voor je gebruik alles geregeld. Hoe ingewikkeld jij het ook wil maken, wij maken het vriendelijk en flexibel.

Maar, hoe dan?

Om de continuïteit van het telefoonverkeer te waarborgen, wordt de telefooncentrale online gehost. Hiermee zit jou telefooncentrale in de cloud. Dit zorgt ervoor dat jij overal gebruik kunt maken van alle handige mogelijkheden én… bereikbaarheid.

Als we het even onder elkaar zetten, betekent het bellen via KNDIT met 3CX het volgende:

Geen gedoe met meerdere telefoonlijnen voor verschillende afdelingen of diensten. 1 bedrijf, 1 telefoonlijn,  maar dan intern slim gestuurd.

Met VOIP Telefonie van KNDIT is die grote fysieke telefooncentrale op kantoor niet meer nodig. En eerlijk, wie wil er anno nu nog een zo’n kast op kantoor hebben staan als het gewoon effectiever, geavanceerder, met stijl en betrouwbaar zonder kan.

Jij wilt toch niet, wanneer je met het vaste zakelijk nummer wilt bellen, gedwongen worden om dat vaste toestel te gebruiken. Met KNDIT heb je de mogelijkheden om gebruik te maken van het zakelijke bedrijfsnummer op je mobiele telefoon of zelfs met oortjes of een headset via je laptop/computer. Daar zorgt de handige softclient voor. O ja, natuurlijk blijft die vaste telefoon het ook gewoon nog doen. Bellen met KNDIT en 3CX is dus beter, handiger en meer, zonder iets in te leveren.

“Welkom bij zaak.nl, u wordt doorverbonden met de eerstvolgende vrije medewerker. Weet u al dat….” of “Momenteel zijn wij gesloten. We zijn er echter morgenochtend om 8:00 weer om u te helpen” of “Het is momenteel erg druk. Wilt u dat wij u terugbellen, kies dan 3 en laat uw nummer achter. Wij bellen dan zo spoedig mogelijk terug”

Wat jij wil, kan. Klaar!

Laat je telefoon jouw werkritme volgen in plaats van bepalen. 

Een digitale secretaresse die doorverbind via keuzes

Even tijdens een gesprek buiten de zaak je collega bellen voor overleg of advies. Natuurlijk kun je zijn of haar mobiele nummer bellen, maar hoe handig als je dat gewoon binnenshuis houdt. ‘001’ of ‘Kees’ is via de 3CX portal zo gekozen. En weet Kees het niet, dan heeft hij je zo doorverbonden met Simone, die jou wel kan helpen. 

Niet afgeleid worden tijdens je gesprek, dat kan met een handige draadloze headset

Bellen en gebeld worden waar jij bent op dat moment 

Geef top-prioriteit aan klanten of services middels een code of nummer met directe doorschakeling of om kantoorsluitingstijden te negeren

Alles zelf regelen, zonder moeilijke technische stappen? Dat kan. Terugkijken hoe het ging in de verkoop, vandaag? Hoe snel zijn klanten geholpen door een servicemedewerker?

Bellen via Microsoft Teams

De mogelijkheden houden niet op. Zo is er ook een 3CX integratie met die bekende andere applicatie

Microsoft heeft de mogelijkheid om te bellen via Teams. Dit kun je gebruiken op je pc, telefoon of tablet. Met 3CX heb je de mogelijkheid om een vast telefoonnummer te koppelen aan Microsoft Teams. Zo heb je jouw online werkplek bij de hand én kun je bellen of gebeld worden op jouw vaste nummer. Gewoon zoals jij dat wil.

Hoe handig voor ZZP-ers!​

Geen grote centrale nodig als ZZP-er, maar wel de belangrijkste functionaliteiten als en vast lokaal of 085-nummer, doorschakeling naar een telefoonbuddy en kantoortijden met bericht? Wat als dat gewoon kan op je mobiele telefoon, op je laptop én zonder een extra simmkaart? En dat dan voor een laag maandelijks bedrag? Hoe dat kan met KNDIT?